Ostutingimused:
Ostutingimustega tutvumine on igale kliendile kohustuslik.

Ostu sooritamisega, nõustub klient, et on tutvunud "Almento kodumasinad" e-poe ostutingimustega.

Tooted:

 * e-poes toodud hinnad kehtivad ainult e-poest ostes. 

* "Almento kodumasinad" e-poest ostu sooritamiseks tuleb esitada ostutellimus läbi interneti, käesoleval lehel. (www.almento.ee)

* Kõik e-poe tooted sisaldavad käibemaksu.

* e-poes olevad tootepildid on illustratiivse tähendusega ja võivad erineda tegelikust tootest. 

* e-poes olevate toodete kirjeldused ei pruugi olla ammendavad. 

* e-poest ostu sooritaja peab olema vähemalt 18-aastane. 

 

 

Privaatsus
 Kõiki  e-poe külastamise ja ostude sooritamise käigus teatavaks saanud kliendi isikuandmeid käsitletakse kui konfidentsiaalset infot vastavalt kehtivale seadusandlusele.

e-poes müüdavad tooted ei ole mõeldud edasimüümiseks juriidiliste isikute poolt. Vastavasisulised tellimused tühistatakse.

 

Transport 
Kõik tellimused saadetakse Peterburi tee 62a, Tallinn,  "Tuhat1 kodumasinat" kauplusesse . On võimalik tellida kulleriteenust kauba koju toimetamiseks.
-
Toodete eest tasumine 

Toodete eest saate hetkel tasuda:
* internetipanga kaudu. (Peale tellimuse kinnitamist saadame Teie meiliaadressile või faksile arve).
* kauba kättesaamisel (Kliendil on võimalik tasuda kauba eest  kaupluses sularahas või kaardimakseterminali kasutades).
* Vormistades kaupluses järelmaksulepingu.

 

Pretensioonide esitamine 
 Kõikidel  e-poes toodud toodetel on pretensioonide esitamise aeg vähemalt 2 aastat.

Garantiitööde teostamise aluseks on tootega ostmisel kaasas olnud arve ja/või tootega kaasas olnud tootjapoolne täidetud andmetega garantiitalong. Toote hooldusse või parandusse viimisel peab toode olema puhas.

Müüdud kodumasinatele pretensioonide esitamine vastab EV Võlaõigusseadusele, Tarbijakaitseseadusele ja teistes õigusaktides sätestatud nõuetele. Pretensioonide esitamise aeg kehtib vaid nendele toodetele, mille kasutamisel on kinni peetud toote kasutusjuhendist ja antud toodet on kasutatud otstarbel, milleks see on valmistatud.Pretensioone saab esitada ainult nende toodete kohta, mida on kasutatud vastavalt nende kasutusjuhendile kodustes tingimustes.

Vastavalt esitatud pretensioonile tasuta remondi sisuks on:

• toote varjatud konstruktsiooni-, valmistamise-, ja tooraine defektide avastamine ning nende kõrvaldamine. Eelpoolnimetatud puudused kõrvaldatakse kuni toote normaalse funktsioneerimiseni. Juhul, kui toode oli müüdud allahindlusega, kaubandusliku välimuse taastamine ei kuulu tasuta remonditööde hulka. Pretensioonide esitamise kehtestatud ajal tasuta remondi alla ei kuulu detailid, mis on mehhaaniliselt purunenud ja vead, mis on tekkinud alljärgnevatel põhjustel:

• transpordikahjustused, mis on tekkinud peale toote üleandmist ostjale;

• toote hoolimatul kasutamisel või ülekoormamisel;

• kasutamiseeskirjadest sõltumatutel põhjustel;

• müüjast sõltumatutel põhjustel, näiteks: pingemuutused vooluvõrgus, küttegaasi keemilise koostise muutumine, äike, tulekahju, vee kvaliteet, närilistest ja putukatest põhjustatud lühised ja vigastused ning muud välised mõjurid;

• kui toodet on remontinud selleks mitte volitatud isik või firma;

• paigaldusvigadest või valesti ühendamisest;

• integreeritaval tehnikal nõutava ventilatsiooni puudumisel mööbli sees;

 

Samuti ei kuulu tasuta remondi alla sellised osad, millede kulumine on loomulik, näiteks:

• tolmukotid, harjad, elektripirnid, kaitsmed, klaas-, tekstiil- ja paberosad ning käsitsi liigutatavad plastmassosad (nupud, käepidemed jms.).

 

Tasuta teenuse alla ei kuulu toote paigaldus, kasutamise õpetus, hooldus, puhastus ega ka selliste vigade kõrvaldamine, mida on põhjustanud kasutamisjuhendi väärkasutus.

Vea ilmnemisel pretensioonide esitamise aja jooksul tuleb kliendil sellest teatada müüjale või müüja poolt volitatud remondifirmale mitte hiljem, kui 2 (kahe) nädala jooksul.

 

Vajalik on teatada:

• toote mudel, ostukuupäev ja koht, toote number ja seerianumber (need on kirjas toote nimiplaadil);

• viga ning võimalusel tingimus, millest see võis tekkida.

 

Pretensioonide esitamise tingimuste alla kuuluv viga kõrvaldatakse esimesel võimalusel.

 

Pretensioonide esitamise tingimuste alla kuuluv remont on ostjale tasuta. See eeldab, et toote vigased detailid, mis vahetatakse uute vastu, kuuluvad müüjale.

 

Kui käesolevate pretensioonide esitamise tingimuste tõlgendamisel tekivad ostja ja volitatud remontija vahel lahkhelid, lahendab probleemi müüja poolt volitatud hoolduse spetsialist.

Kokkulepe mittesaavutamisel, tegutsetakse vastalt EV seadustele.